Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מסעדת צפרה - סלט צרפתי פשוט – טוניס שולחן : מריץ ורץ יוצא ריצרץ, מציפור וזברה יוצאת צפרה שהיא מסעדה מרובת פנים, מגשרת תרבויות מרגשת ביופייה וגם ערוכה לתת מענה לאנשים אשר שומרים על דיאטה ללא גלוטן.

מסעדה אסייתית בניצוחו של השף אבי קונפורטי. צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. אחרי 15 שנים מיציתי את עצמי בצפרה, . תשובתה של מסעדת צפרה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, ניתנה בהמשך לבקשה לתובענה ייצוגית שהוגשה נגדה על ידי לקוחה של המסעדה, נטלי סווירי, ביולי האחרון. מסעדת צפרה האסייתית של השף אבי קונפורטי תיסגר בעוד כשבועיים אחרי 15 שנים של פעילות.

צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. מסע×
מסע×"ת צפר×" from yamavakedma.co.il
במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . יש מספר מנות טבעוניות בתפריט, ביניהן סלט בודהה בריאות, בנגלדש קארי, כיסוני ירקות ועוד. אחרי 15 שנים מיציתי את עצמי בצפרה, . מסעדה אסייתית בניצוחו של השף אבי קונפורטי. ‏5,070‏ אנשים סימנו בזה לייק. כל המנות והמחירים של מסעדת צפרה תפריט וקופוני הנחה ייחודיים עד 40% ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט שאומר '‏台 מסעדת צפרה של השף אבי קונפורטי. מסעדת צפרה האסייתית של השף אבי קונפורטי תיסגר בעוד כשבועיים אחרי 15 שנים של פעילות.

מסעדת צפרה האסייתית של השף אבי קונפורטי תיסגר בעוד כשבועיים אחרי 15 שנים של פעילות.

Zepra is a striped bird, a winged zebra, looking curiously at its surroundings. מסעדת צפרה האסייתית של השף אבי קונפורטי תיסגר בעוד כשבועיים אחרי 15 שנים של פעילות. בהזמנת פיקאפ ממסעדת צפרה תל אביב יפו תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס. צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. יש מספר מנות טבעוניות בתפריט, ביניהן סלט בודהה בריאות, בנגלדש קארי, כיסוני ירקות ועוד. ‏5,070‏ אנשים סימנו בזה לייק. מריץ ורץ יוצא ריצרץ, מציפור וזברה יוצאת צפרה שהיא מסעדה מרובת פנים, מגשרת תרבויות מרגשת ביופייה וגם ערוכה לתת מענה לאנשים אשר שומרים על דיאטה ללא גלוטן. במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . השף הודיע הערב כי המסעדה האסייתית הוותיקה תיסגר בסוף חודש אוקטובר והודה לכל האורחים על 15 . תשובתה של מסעדת צפרה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, ניתנה בהמשך לבקשה לתובענה ייצוגית שהוגשה נגדה על ידי לקוחה של המסעדה, נטלי סווירי, ביולי האחרון. יגאל אלון 96, תל אביב יפו. כל המנות והמחירים של מסעדת צפרה תפריט וקופוני הנחה ייחודיים עד 40% And things like to occur.

Zepra is a striped bird, a winged zebra, looking curiously at its surroundings. אחרי 15 שנים מיציתי את עצמי בצפרה, . מסעדה אסייתית בניצוחו של השף אבי קונפורטי. ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט שאומר '‏台 מסעדת צפרה של השף אבי קונפורטי. השף הודיע הערב כי המסעדה האסייתית הוותיקה תיסגר בסוף חודש אוקטובר והודה לכל האורחים על 15 .

‏5,070‏ אנשים סימנו בזה לייק. מרק חיט×
מרק חיט×", ×'צל ופטריות יער â€" טוניס שולחן from matanchoufan.com
מסעדת צפרה האסייתית של השף אבי קונפורטי תיסגר בעוד כשבועיים אחרי 15 שנים של פעילות. אחרי 15 שנים מיציתי את עצמי בצפרה, . השף הודיע הערב כי המסעדה האסייתית הוותיקה תיסגר בסוף חודש אוקטובר והודה לכל האורחים על 15 . And things like to occur. ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט שאומר '‏台 מסעדת צפרה של השף אבי קונפורטי. יגאל אלון 96, תל אביב יפו. מסעדת צפרה של אבי קונפורטי נסגרת. בהזמנת פיקאפ ממסעדת צפרה תל אביב יפו תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס.

‏5,070‏ אנשים סימנו בזה לייק.

במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . מסעדת צפרה האסייתית של השף אבי קונפורטי תיסגר בעוד כשבועיים אחרי 15 שנים של פעילות. יש מספר מנות טבעוניות בתפריט, ביניהן סלט בודהה בריאות, בנגלדש קארי, כיסוני ירקות ועוד. השף הודיע הערב כי המסעדה האסייתית הוותיקה תיסגר בסוף חודש אוקטובר והודה לכל האורחים על 15 . כל המנות והמחירים של מסעדת צפרה תפריט וקופוני הנחה ייחודיים עד 40% מסעדת צפרה של אבי קונפורטי נסגרת. צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. Zepra is a striped bird, a winged zebra, looking curiously at its surroundings. And things like to occur. מריץ ורץ יוצא ריצרץ, מציפור וזברה יוצאת צפרה שהיא מסעדה מרובת פנים, מגשרת תרבויות מרגשת ביופייה וגם ערוכה לתת מענה לאנשים אשר שומרים על דיאטה ללא גלוטן. ‏5,070‏ אנשים סימנו בזה לייק. בהזמנת פיקאפ ממסעדת צפרה תל אביב יפו תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס. אחרי 15 שנים מיציתי את עצמי בצפרה, .

במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . מסעדה אסייתית בניצוחו של השף אבי קונפורטי. השף הודיע הערב כי המסעדה האסייתית הוותיקה תיסגר בסוף חודש אוקטובר והודה לכל האורחים על 15 . אחרי 15 שנים מיציתי את עצמי בצפרה, . בהזמנת פיקאפ ממסעדת צפרה תל אביב יפו תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט שאומר '‏台 מסעדת צפרה של השף אבי קונפורטי. מסע×
מסע×"ת צפר×" from yamavakedma.co.il
יש מספר מנות טבעוניות בתפריט, ביניהן סלט בודהה בריאות, בנגלדש קארי, כיסוני ירקות ועוד. כל המנות והמחירים של מסעדת צפרה תפריט וקופוני הנחה ייחודיים עד 40% יגאל אלון 96, תל אביב יפו. And things like to occur. Zepra is a striped bird, a winged zebra, looking curiously at its surroundings. השף הודיע הערב כי המסעדה האסייתית הוותיקה תיסגר בסוף חודש אוקטובר והודה לכל האורחים על 15 . אחרי 15 שנים מיציתי את עצמי בצפרה, . ‏5,070‏ אנשים סימנו בזה לייק.

תשובתה של מסעדת צפרה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, ניתנה בהמשך לבקשה לתובענה ייצוגית שהוגשה נגדה על ידי לקוחה של המסעדה, נטלי סווירי, ביולי האחרון.

אחרי 15 שנים מיציתי את עצמי בצפרה, . מסעדת צפרה של אבי קונפורטי נסגרת. במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . And things like to occur. Zepra is a striped bird, a winged zebra, looking curiously at its surroundings. מסעדת צפרה האסייתית של השף אבי קונפורטי תיסגר בעוד כשבועיים אחרי 15 שנים של פעילות. יש מספר מנות טבעוניות בתפריט, ביניהן סלט בודהה בריאות, בנגלדש קארי, כיסוני ירקות ועוד. מסעדה אסייתית בניצוחו של השף אבי קונפורטי. תשובתה של מסעדת צפרה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, ניתנה בהמשך לבקשה לתובענה ייצוגית שהוגשה נגדה על ידי לקוחה של המסעדה, נטלי סווירי, ביולי האחרון. צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. ‏5,070‏ אנשים סימנו בזה לייק. יגאל אלון 96, תל אביב יפו. ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט שאומר '‏台 מסעדת צפרה של השף אבי קונפורטי.

מסעדת צפרה - סלט צרפתי פשוט â€" טוניס שולחן : מריץ ורץ יוצא ריצרץ, מציפור וזברה יוצאת צפרה שהיא מסעדה מרובת פנים, מגשרת תרבויות מרגשת ביופייה וגם ערוכה לתת מענה לאנשים אשר שומרים על דיאטה ללא גלוטן.. ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט שאומר '‏台 מסעדת צפרה של השף אבי קונפורטי. And things like to occur. מסעדת צפרה האסייתית של השף אבי קונפורטי תיסגר בעוד כשבועיים אחרי 15 שנים של פעילות. מריץ ורץ יוצא ריצרץ, מציפור וזברה יוצאת צפרה שהיא מסעדה מרובת פנים, מגשרת תרבויות מרגשת ביופייה וגם ערוכה לתת מענה לאנשים אשר שומרים על דיאטה ללא גלוטן. מסעדת צפרה של אבי קונפורטי נסגרת.

תשובתה של מסעדת צפרה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, ניתנה בהמשך לבקשה לתובענה ייצוגית שהוגשה נגדה על ידי לקוחה של המסעדה, נטלי סווירי, ביולי האחרון צפרה. כל המנות והמחירים של מסעדת צפרה תפריט וקופוני הנחה ייחודיים עד 40%